En serie der forstår at udvikle/forny sig, og som jeg husker det, bliver den kun bedre sæson for sæson.
Helt uenig, havde det ikke været for de 2 første sæsoner var serien aldrig blevet en succes.
Jeg mener personligt at de sidste 2 sæsoner har været forholdvis kedelige ift de første 2.