Som nogle klogt skrev eller antydede herinde i krigens begyndelse, hvem der havde interesse i den her krig og hvordan EU risikerede at være dem som endte som de store tabere, bliver bekræftet fint her: https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ekspert-med-dyster-udmelding-efter-euro-fald/9412939
Men husker hvordan de argumenter dengang blev sablet ned som konspiratoriske og det der var værre.
Velkommen til virkeligheden.
Så kan artiklens forfatter nok så meget finde det positive i når vi skal eksportere. Men hvad med alt det vi importere ? Godt nok kæmpe prishop på rigtigt mange varer vi kan forvente nu, medmindre kursen ændrer sig i de kommende dage. Da rigtigt mange lande følger den amerikanske dollar.
Men husker hvordan de argumenter dengang blev sablet ned som konspiratoriske og det der var værre.
Velkommen til virkeligheden.
Så kan artiklens forfatter nok så meget finde det positive i når vi skal eksportere. Men hvad med alt det vi importere ? Godt nok kæmpe prishop på rigtigt mange varer vi kan forvente nu, medmindre kursen ændrer sig i de kommende dage. Da rigtigt mange lande følger den amerikanske dollar.