Ang. hvor "svag" Rusland er - ville det så ikke ændre "den militære specialaktion" en del såfremt Rusland indsatte mere end de ca. 10% af sine militære styrker man pt. har indsat? Altså man erklærde krig og gik ind med hele styrken.
Hvis nu Rusland lod være med at tage hensyn til civile og bare gik full monty på Ukraine?
Jeg er med på, at det er værnepligtige og det ville vække stor modstand internt i Rusland, men Rusland er vel reelt væsentlig stærkere end hvad de har vist i Ukraine og kunne vel rimelig hurtigt indtage hele Ukraine hvis man indsatte alt hvad man havde.
Derudover enig i, at det har været overraskende at de professionelle styrker ikke har været bedre end det rent faktisk er tilfældet.
Hvis nu Rusland lod være med at tage hensyn til civile og bare gik full monty på Ukraine?
Jeg er med på, at det er værnepligtige og det ville vække stor modstand internt i Rusland, men Rusland er vel reelt væsentlig stærkere end hvad de har vist i Ukraine og kunne vel rimelig hurtigt indtage hele Ukraine hvis man indsatte alt hvad man havde.
Derudover enig i, at det har været overraskende at de professionelle styrker ikke har været bedre end det rent faktisk er tilfældet.