Selv med en halv - eller fuld mobilisering vil der gå en væsentlig tid før dette har en indflydelse på slagmarken i Ukraine. Tropperne skal trænes og udstyres og hele logistikken rundt omkring dette skal sættes igang.
Og næste spørgsmål er hvilke våben der er til rådighed for de "nye" rekrutter. Det er jo ikke ligefrem sådan, at russerne har gemt tusindvis af spritnye og kampklare tanks i depoterne og bare kan trykke på en knap før at de ruller imod Ukraine.
Der er ikke mere at skyde med, og det bliver ikke bedre for russerne - ikke medmindre de får landet nogle nye store aftaler med Kina eller Nordkorea, og dette vil også kræve træning og logistik.
Det kan sagtens blive meget værre for Rusland end det er nu.
Og næste spørgsmål er hvilke våben der er til rådighed for de "nye" rekrutter. Det er jo ikke ligefrem sådan, at russerne har gemt tusindvis af spritnye og kampklare tanks i depoterne og bare kan trykke på en knap før at de ruller imod Ukraine.
Der er ikke mere at skyde med, og det bliver ikke bedre for russerne - ikke medmindre de får landet nogle nye store aftaler med Kina eller Nordkorea, og dette vil også kræve træning og logistik.
Det kan sagtens blive meget værre for Rusland end det er nu.