i øjeblikket er en række europæiske elitepolitikere i fuld gang med at overbevise egne befolkninger om at der absolut intet alternativ er til den førte politik
Er der da et realistisk alternativ? Som jeg husker det, så har du har tidligere foreslået at en fredsskabende styrke med nok punch til at russerne ikke ønsker noget klinket skal udstationeres med mandat om at holde grænsen, men det er jo netop ikke specielt realistisk.
Som jeg ser det, så har vi ikke super mange muligheder.
1) Vi kan lade russerne trumle over naboen uden andet end impotent ævle-bævle på diplomatisk niveau, som ikke imponerer russerne det fjerneste
2) Vi kan hjælpe Ukraine med at yde modstand.
3) Total krig, paddehatteskyer, og en kraftig reduktion af overbefolkningsproblemet.
4) Foreslå en masse pseudo-løsninger, der ikke fører til noget, kombineret med endeløse "forhandlinger" som ikke fører til noget, og så ender vi ultimativt på løsning 1.
Er der andre realistiske muligheder?
Er der da et realistisk alternativ? Som jeg husker det, så har du har tidligere foreslået at en fredsskabende styrke med nok punch til at russerne ikke ønsker noget klinket skal udstationeres med mandat om at holde grænsen, men det er jo netop ikke specielt realistisk.
Som jeg ser det, så har vi ikke super mange muligheder.
1) Vi kan lade russerne trumle over naboen uden andet end impotent ævle-bævle på diplomatisk niveau, som ikke imponerer russerne det fjerneste
2) Vi kan hjælpe Ukraine med at yde modstand.
3) Total krig, paddehatteskyer, og en kraftig reduktion af overbefolkningsproblemet.
4) Foreslå en masse pseudo-løsninger, der ikke fører til noget, kombineret med endeløse "forhandlinger" som ikke fører til noget, og så ender vi ultimativt på løsning 1.
Er der andre realistiske muligheder?