Det er den russiske stat, og dermed den russiske befolkning, som betaler for den russiske krigsførsel i Ukraine - ligesom det var den amerikanske befolkning som betalte for krigen i Irak og de tropper, som fortsat befinder sig i landet. Men til diskussionen; at Rusland fører ulovlig krig og begår krigsforbrydelser er ikke nok til at erklære det for ´faktuelt påvist´ at folkemord er intentionen, at målet er imperialistisk og at Putin er syg. Det kræver en anelse mere faglig autoritet og indsigt i forholdene at erklære folkemord og/eller psykisk sygdom hos et menneske, hvis vi skal leve op til de standarder som angiveligt løfter os op over bananstatsmentalitet og folkedomstolssvinerier.
Arsenal FC, Real Madrid, FC København, wonderbars: https://www.youtube.com/watch?v=HavKbRPC9Z8