Biomand, du indblandede dig i en diskussion, jeg førte med en anden - og du har hele tiden ment at mine vurderinger er forkerte, omend du på intet tidspunkt har argumenteret substantielt for dette; du har fortrinsvist ført smædekampagne - ønsker dig fortsat god tur.
Til Haussers påstand om at Ukraine er ved at vinde krigen; det er Vesten som fører krigen mod Rusland, Ukraine er blot et redskab. Men aktuelt er ukrainerne stærkt bekymrede for om deres offensiver kan fortsætte - primært fordi russerne nu målrettet har besluttet at gå efter energiinfrastrukturen i landet, hvilket har lammende effekter på den ukrainske logistik.
"Syrerne og Serberne angriber ikke mere fordi de er kommet frem til at det er frugtesløst, da de viser sig at være de små."Som jeg skrev (hvilket du naturligvis ignorerede); ukrainerne ville forlængst have været ´de små´ hvis ikke Vesten havde støttet dem, ligesom serberne og syrerne blev, fordi de ikke fik/får samme massive støtte.
Til Haussers påstand om at Ukraine er ved at vinde krigen; det er Vesten som fører krigen mod Rusland, Ukraine er blot et redskab. Men aktuelt er ukrainerne stærkt bekymrede for om deres offensiver kan fortsætte - primært fordi russerne nu målrettet har besluttet at gå efter energiinfrastrukturen i landet, hvilket har lammende effekter på den ukrainske logistik.
Arsenal FC, Real Madrid, FC København, wonderbars: https://www.youtube.com/watch?v=HavKbRPC9Z8