











Arsenal tvang Champions League-finalen ud i straffesparkskonkurrence, men tabte til PSG fra de 11 meter.
Det afgørende spark misbrugte Gabriel, og dagen derpå har brasilianeren reageret på Instagram.
- Det er smertefuldt, men jeg er stolt af dette hold og alt, hvad vi har opnået sammen i denne sæson.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Tak til vores utrolige fans for jeres støtte hele vejen. I fortjener at fejre denne rejse med os og nyde paraden i dag. Vi ses i næste sæson, skriver Gabriel.
Arsenal holder søndag en mesterskabsparade, hvor Premier League-trofæet skal vises frem til mange tusinde fans fra en åben bus i det nordlige London.

Make VM Great Again: Reportage fra Karrusellen & Live fra Miami!
Drømmeklubben | Afsnit 5Anders og Victor har været på natligt besøg på Karrusellen til en solid omgang hatewatch af Sverige - side om side med en stor flok skønne Japanere.
Læs mere
Arsenal
Champions League





































