2026-05-08 09:19:00

Medie: Kehl får 11 millioner med fra Dortmund

Sebastian Kehl får ifølge Bild 11 millioner med fra Dortmund. 

Artiklen fortsætter efter annoncen
Annonce
Artiklen fortsætter efter indholdet

Bundesliga - 33. runde

FT

DOR

3 - 2

FRA

Sebastian Kehl er fortid i Dortmund. 

Den tyske klub og den nu tidligere sportsdirektør stoppede samarbejdet tilbage i marts, og nu er alle detaljerne i fratrædelsesaftalen på plads. 

Bild skriver, at Kehl får lidt over 11 millioner kroner med sig ud af døren. 

Kehl har en lang historik i Dortmund, hvor han både har været spiller og på ledelsesgangene. 

Artiklen fortsætter efter billedet

Bundesliga -Medie: Kehl får 11 millioner med fra Dortmund
Foto: Teresa Kroeger/Reuters/Ritzau Scanpix

Parterne var angiveligt enige om at stoppe samarbejdet, og Kehl er på nu jagt efter et nyt job. 

I den forbindelse er han blevet sat i forbindelse med Tottenham, hvor han i så fald vil skulle arbejde tæt med danske Johan Lange. 

Det kan du læse mere om her

Podcast Cover

Make VM Great Again: Reportage fra Karrusellen & Live fra Miami!

Drømmeklubben | Afsnit 5

Anders og Victor har været på natligt besøg på Karrusellen til en solid omgang hatewatch af Sverige - side om side med en stor flok skønne Japanere.

Læs mere
-34:53

Artiklen fortsætter efter indholdet

Bundesliga - 33. runde

FT

DOR

3 - 2

FRA

Annonce

1 kommentar

Se kommentarer
Annonce