CampoBet 3. division -Kvartet forlader Brønshøj
Foto: Emilio Garcia/Unsplash
2026-06-22 07:50:52
Foto: Emilio Garcia/Unsplash

Kvartet forlader Brønshøj

Brønshøj tager afsked med Oliver Hald, Carl Magnus Kjøller, Ramesh Delsouz og Raphael Libonati.

Artiklen fortsætter efter annoncen
Annonce

Sæsonen er afsluttet i 3. division, og for fire spillere betyder det farvel til Brønshøj Boldklub.

Klubben meddeler mandag morgen, at Oliver Hald, Carl Magnus Kjøller, Ramesh Delsouz og Raphael Libonati stopper.

- Selvom opholdet i Brønshøj blev relativt kort, har alle fire bidraget positivt til truppen og været en del af holdets arbejde både på og uden for banen.

- De har vist stor professionalisme, engagement og været med til at styrke miljøet omkring førsteholdet, skriver Brønshøj på Facebook.

Brønshøj endte på fjerdepladsen i 3. division med 12 point op til en oprykningsplads.

Annonce
Annonce

1 kommentar

Se kommentarer
Annonce