





Frankfurt har formået at spille 5-1 i alle deres tre Champions League-kampe i denne sæson.
Først vandt de med cifrene mod Galatasaray, men derefter tabte de første til Atletico Madrid og onsdag til Liverpool med selvsamme cifre på måltavlen.
Et nederlag, der naturligvis ærgrer cheftræner i klubben, Dino Toppmöller.
- Vi fik en god start, og vi scorede det første mål. Her var vi virkelig med i kampen, men herefter blev det for let for Liverpool, siger Toppmöller ifølge OneFootball.
- De mål, vi indkasserede inden pausen, slog os virkelig ud.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Vi har fået meget kritik, men vi skal også huske, hvem vi spiller mod.
Frankfurts næste opgave i Champions League er mod Napoli.

Make VM Great Again - Jacob Taarnhøj Gæster Studiet!
Drømmeklubben | Afsnit 4Har du nogensinde været så ked af det, at du er gået på A-Bar? Ved Infantino, hvem Messi er? Giver hydration breaks egentlig flere mål?
Læs mere
Eintracht Frankfurt
Champions League




































