FC København er ifølge den georgiske X-profil Geo Team tæt på at hente den 23-årige højreback Giorgi Gocholeishvili i Shakhtar Donetsk.
Og det virker da også til, at der er noget om snakken.
Før søndagens opgør mod AGF blev sportsdirektør Sune Smith-Nielsen spurgt ind til den georgiske spiller, og her havde han yderst svært ved at skjule smilet.
- Han spiller i hvert fald højreback, og jeg synes, at han er god. Det er en spiller, som vi kender, og det er en spiller, som vi synes rigtig godt om og har gjort det i et stykke tid.
- Hvis han står her i morgen, så ville jeg være glad, lyder det fra FCK-chefen til Viaplay.
Giorgi Gocholeishvili var senest med det georgiske landshold til EM, hvor han ikke fik spilletid, men i stedet tog plads på bænken.
Han har kontrakt med Shakhtar Donetsk frem til udgangen af 2027.

Crystal Palace smidt ud af Europa League
Hattrick | Afsnit 156Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.
Læs mere
FC København
3F Superliga





































