Stig Inge Bjønebye er på kort tid blevet en vigtig figur i Rangers' sportslige ledelse.
Det fortæller klubbens direktør Jim Gillespie i forbindelse med den permanente ansættelse af Bjørnebye som Performance Director.
- Stig er på kort tid blevet en vigtig og værdsat del af klubbens sportslige ledelse.
- Han bringer en stor erfaring med sig fra international topfodbold – både fra sin karriere som spiller og fra ledende roller uden for banen – og den viden er en stor styrke for klubben, siger direktøren og fortsætter.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Med hans ansættelse har vi nu den sportslige organisation på plads, som skal understøtte vores fælles mål: at give manageren, trænerteamet og spillerne de bedst mulige rammer for at skabe succes i Rangers.
Stig Inge Bjørnebye kom til Rangers i december, hvor han blev ansat i rollen som konsulent. Nu er han så overgået til en permanent ansættelse som Performance Director.
Bold talte for nylig med nordmanden om hans exit i AGF, og hvordan hans forhold siden har været til mesterklubben.

Rangers
Premiership

































