2026-06-24 10:48:51

Bjørnebye imponerer i Rangers: Stor styrke for klubben

Rangers' administrerende direktør Jim Gillespie er yderst tilfreds med Stig Inge Bjørnebyes bidrag i klubbens sportslige ledelse. 

Artiklen fortsætter efter annoncen
Annonce

Stig Inge Bjønebye er på kort tid blevet en vigtig figur i Rangers' sportslige ledelse.

Det fortæller klubbens direktør Jim Gillespie i forbindelse med den permanente ansættelse af Bjørnebye som Performance Director.

- Stig er på kort tid blevet en vigtig og værdsat del af klubbens sportslige ledelse. 

- Han bringer en stor erfaring med sig fra international topfodbold – både fra sin karriere som spiller og fra ledende roller uden for banen – og den viden er en stor styrke for klubben, siger direktøren og fortsætter. 

Artiklen fortsætter efter billedet

Premiership -Bjørnebye imponerer i Rangers: Stor styrke for klubben
Foto: Bo Amstrup/Ritzau Scanpix

- Med hans ansættelse har vi nu den sportslige organisation på plads, som skal understøtte vores fælles mål: at give manageren, trænerteamet og spillerne de bedst mulige rammer for at skabe succes i Rangers.

Stig Inge Bjørnebye kom til Rangers i december, hvor han blev ansat i rollen som konsulent. Nu er han så overgået til en permanent ansættelse som Performance Director. 

Bold talte for nylig med nordmanden om hans exit i AGF, og hvordan hans forhold siden har været til mesterklubben. 

Annonce

Del dine tanker...

Vi vil gerne høre din mening! Del dine synspunkter med os og de andre bold-læsere og bliv en del af debatten.

Start debatten
Annonce