
Nathan Ngoy kom søndag i negativt fokus, da han fik et direkte rødt kort i Belgiens 0-0-kamp mod Iran ved VM.
Dagen derpå har han delt en besked sin Instagram-profil, hvor han takker for opbakning.
- Jeg er selvfølgelig meget skuffet over at forlade banen på den måde, og at vi ikke vandt kampen.
- Jeg vil gerne takke alle de mennesker, der har sendt mig støttende beskeder. Takket være jer er jeg allerede på benene igen!
Artiklen fortsætter efter billedet

- Vi kommer til at kæmpe videre og gøre det belgiske folk stolte.
Belgien er efter to gruppekampe på to point. I sidste gruppekamp venter New Zealand.

Make VM Great Again: Reportage fra Karrusellen & Live fra Miami!
Drømmeklubben | Afsnit 5Anders og Victor har været på natligt besøg på Karrusellen til en solid omgang hatewatch af Sverige - side om side med en stor flok skønne Japanere.
Læs mere
FIFA VM
Belgien






































