I udgangen af 2019 forlod Nicklas Bendtner FC København.
Den dengang 31-årige angriber fandt aldrig en ny klub, og noget tid efter annoncerede han derfor sit karrierestop.
Det er en beslutning, som han gerne ville lave om, hvis han kunne.
Det fortæller han til TV 2 Sport.
- Jeg fortryder, at jeg stoppede min karriere for tidligt. Jeg skulle have spillet tre-fire år mere.
- Der er ikke så meget at sige til det. Men corona kom, og det hele blev lidt mærkeligt. Jeg havde ikke kontrakt med FCK mere, og da der ikke kom tilbud, som jeg fandt attraktive, lod jeg det løbe ud i sandet.
Bendtner, der i dag er 38 år gammel, nåede 81 kampe og 30 mål for det danske landshold.
På klubplan toppede han for Arsenal, hvor han nåede 171 kampe, 47 mål og 22 oplæg.



































