FC Midtjylland har før haft succes med at hente spillere i Elfenbenskysten, og nu forsøger midtjyderne at gøre det igen.
Ifølge Bolds oplysninger sætter Chichi Capo snart kursen mod Danmark for at skrive under med den danske storklub.
Capo kommer fra FC San Pedro i Elfenbenskysten og fylder 18 år den 16. december. Det er først her, at han efter planen vil skrive under på en kontrakt med FC Midtjylland.
Der mangler dog fortsat et lægetjek og de sidste detaljer, inden at han kan skrive under på en aftale med midtjyderne.
Som Bold forstår det, skal Capo være en del af klubbens akademi på Dream 99, efter at han har imponeret FC Midtjylland gennem flere måneder.
Capo har trods sin unge alder været en vigtig mand for FC San Pedro. Han spillede for nylig sin sidste kamp for klubben og var endda anfører.
Her meddelte FC San Pedro, at Capo er på vej væk, uden at man kom ind på den nye klub. Men det bliver altså en tur til heden for midtstopperens vedkommende.
Midtjyderne har gennem året holdt øje med Capos udvikling og været imponeret, og derfor vil Capo inden for de kommende dage rejse til Danmark.
Tilbage i 2022 var FC Midtjylland også en tur i Elfenbenskysten for at hente en talentfuld forsvarsspiller med sig hjem. Dengang var det Ousmane Diomande, som siden blev solgt til Sporting for et stort beløb.

VM Morgenbriefing: Sverige overlever - Tyskland snubler
Hattrick | Afsnit 122I nat blev endnu fire nationer klar til knockoutfasen ved VM.
Læs mere
FC Midtjylland
3F Superliga





































