Manchester City er ude af Champions League efter endnu et nederlag til Real Madrid.
Engelske medier spekulerer i, hvorvidt det var Pep Guardiolas sidste chance for at føre City frem til trofæet, og efter tirsdagens opgør blev han da også spurgt ind til sin fremtid i klubben.
- Alle vil gerne fyre mig. En dag kommer jeg herud og siger 'farvel med jer', siger Pep Guardiola ifølge AP og tilføjer:
- Fremtiden ser lys ud, og vi kommer igen i næste sæson.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Når jeg går på pension om 10 år, vil jeg altid være City. I Champions League vil jeg sige, at jeg kommer tilbage, fordi jeg er en del af dem, lyder det kryptisk fra manageren.
Pep Guardiola har været manager i City siden 2016 og har kontrakt til og med sommeren 2027.

Make VM Great Again: Reportage fra Karrusellen & Live fra Miami!
Drømmeklubben | Afsnit 5Anders og Victor har været på natligt besøg på Karrusellen til en solid omgang hatewatch af Sverige - side om side med en stor flok skønne Japanere.
Læs mere
Manchester City
Champions League



































