
Skotland kunne ikke følge deres gode VM-start mod Haiti op, da Marokko besejrede briterne med 1-0 på et tidligt mål.
Efterfølgende gjorde Lewis Ferguson status overfor ITV:
- Vi fik den værst tænkelige start. Vi rørte knap nok bolden og forærede dem et alt for billigt mål.
- Vi arbejdede os ind i kampen og begyndte virkelig at føle os godt tilpas. Jeg synes faktisk, at vores præstation i anden halvleg var fremragende, selv om vi står tilbage uden point.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Det viser bare, hvor svært det er at vinde en kamp ved VM. Jeg har set en masse negativ snak om vores sejr over Haiti, men den her kamp viser, hvor hårdt det er at vinde VM-kampe.
- Jeg er virkelig tilfreds med den måde, vi reagerede på, men samtidig dybt skuffet over resultatet. Vores præstation fortjente nok et point.
I sidste kamp venter Brasilien på torsdag.

Make VM Great Again: Reportage fra Karrusellen & Live fra Miami!
Drømmeklubben | Afsnit 5Anders og Victor har været på natligt besøg på Karrusellen til en solid omgang hatewatch af Sverige - side om side med en stor flok skønne Japanere.
Læs mere
FIFA VM
Skotland
Marokko





































