

Det blev en virkelig kedelig søndag aften for Brøndby.
Viborg viste sig ganske enkelt at være for stærke og kunne således rejse hjem fra den københavnske vestegn med en fuldt fortjent 2-0-sejr.
Brøndby-stopper Rasmus Lauritsen mener faktisk, at de blågule gjorde, hvad de kunne, mens han dog samtidig savner dominans.
- Vi gjorde, hvad vi kunne, men det var jo slet ikke godt nok på nogle måder. Vi skal vinde på hjemmebane, fortæller Lauritsen til Viaplay.
- Det er ærgerligt, at vi ikke dikterer kampen bedre. Jeg synes ikke, vi spiller direkte nok og skaber chancer. Det var alt, der i forhold til de andre kampe var for dårligt i dag.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Det gør ondt. Det gør rigtig ondt, og det skal det også. Vi skal vinde hver hjemmekamp. Samtidig må vi heller ikke lade os slå ud af det. Vi skal vise, hvad vi er lavet af, men lige nu gør det sgu ondt.
Stemningen var naturligvis helt anderledes i Viborg-lejren, og du kan læse en reaktion fra målscorer Anosike Ementa lige her.
Det var gæsterne fra domkirkebyens første sejr i den nye 3F Superliga-sæson.

Crystal Palace smidt ud af Europa League
Hattrick | Afsnit 156Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.
Læs mere
Brøndby IF
3F Superliga




































