

Semifinalen blev endestationen for Bayern München i dette års Champions League.
Den tyske storklub spillede onsdag 1-1 mod PSG, og dermed røg de ud med et samlet 5-6-nederlag over to kampe.
Efter kampen fortæller Bayern-spilleren Jonathan Tah, at PSG fortjente at gå videre.
- De fortjente at komme i finalen. Begge kampe var tætte, siger han til dazn.
- Det var forskellige kampe – som man ikke kan sammenligne. De vandt to gange, så man må give dem æren for det.
Artiklen fortsætter efter billedet

PSG bragte sig foran efter blot tre minutter, da Ousmane Dembele sendte franskmændene på sejrskurs. Herefter havde Bayern svært ved at lægge pres på bagkæden, siger Tah.
- De scorede det første mål hurtigt. De forsvarede sig godt i mange minutter, og vi lagde ikke nok pres på bagkæden.
30-årige Jonathan Tah har spillet 51 kampe for Bayern München.

Make VM Great Again: Reportage fra Karrusellen & Live fra Miami!
Drømmeklubben | Afsnit 5Anders og Victor har været på natligt besøg på Karrusellen til en solid omgang hatewatch af Sverige - side om side med en stor flok skønne Japanere.
Læs mere
PSG
Bayern München
Champions League




































