Så længe vi bliver ved med at tro, at vi kan lave en superliga trup plus salg til drift af lokale gutter, så kommer vi aldrig videre, nævn en anden Dansk klub ud over EfB, der stadig nævner denne strategi, ( ingen ) , vi kommer aldrig til at spille fast i superligaen med 8-10 lokale drenge mere, den tid er forbi, håber snart folket, plus klub indser det. Få hentet nogle billige unge Afrikanere som mange af de andre klubber gør , de er fysisk stærke, atletiske og bliver sendt afsted med stor fortjeneste i mange klubber, det er Professionel sport! Jeg vil se EfB vinde , ikke rode rundt med de lokale fra årre Bramming SGI etc bare fordi det er en følelse der er grobundet i EfB s Amatør afd, det er samme tankegang der gik gal i slut 70erne, så vi kørte os selv ned med nedrykning i 86/87. Man grinede af at Brøndby ville indføre proff bold osv