Det bliver spændende at se, hvor vi står ift. Horsens, som for alt i verden – pga. deres heftige investering – skal rykke op.
Jeg vil stadig sige, at Lyngby og Horsens er oprykningsfavoritter, men turneringen er så kort nu, at ethvert af de øverste syv hold kan ende i SL, se bare Fredericia (som måske endda bliver oppe).
Imo har vi en mere spændende og dynamisk trup end tidligere, om det så udmønter sig i point og topplacering i denne sæson må vi tiden vise.