Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg tænker at vi forhåbentligt har fået skrevet i kontrakten, at Lind ikke må spille mod FCM.
Det ville være lidt tåbeligt hvis han pludselig starter hans målstreak mod os.
Han reducerer til 5-1, det går nok ;)
Der troede jeg han som minimum ville trække det gule kort tilbage
I pausen må Thomasberg gerne fortælle dem at høje indlæg er forbudt i anden halvleg.
Det virker jo ikke mod Vejles tre to meter mænd
Jeg bliver så træt. Juninho ind i angrebet. Så må Kamara jo være et kæmpe fejlkøb.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kamara blev skadet op til kampen, synes jeg at have læst.
https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-midtjylland/nyheder/fcm-nyindkob-ramt-af-skade
Juventus og FCK fan
Nå okay. Fair nok så. Juninho kom også ind og gjorde det fint.

Hvad sker der for alle de straffe og røde kort der har været i vores første kampe, det er jo helt helt vildt.
Jeg har nu ikke set ret meget der ikke var berettiget.
Så ja, det ser lidt vildt ud, især i forhold til konkurrenterne, men det er helt efter bogen.
De gule til Simsir og Ola bliver helt sikkert også appelleret.

God sejr i dag. Igen gør FCM noget ingen andre gør og vinder med mere end 1 mål over Vejle.
Det er da klasse!
Vigtig sejr og vi er i fin kontrol hele vejen igennem.

Jeg er sgu imponeret over de tre hold i spids, folk taler tit suppen ned, men der ser altså ud til at blive kamp om dem. Brøndby ubesejret i 5 kampe, os og fck med 4 sejre og 1 nederlag. Havde godt nok regnet med at der var nogle hold der ville snuble lidt.

Jeg må genoverveje og smide Brøndby tilbage ind i puljen. De har tur i den og det kan sgu nok ligeså godt blive dem som os som kjøwenhavnerne.
Det bliver nogle meget forbudt for børn indbyrdes opgør, der venter mellem FCM-FCK og BIF
Annonce