Jeg tænker at vi forhåbentligt har fået skrevet i kontrakten, at Lind ikke må spille mod FCM.
Det ville være lidt tåbeligt hvis han pludselig starter hans målstreak mod os.
Det ville være lidt tåbeligt hvis han pludselig starter hans målstreak mod os.