Mon ikke den rasterende sportslige ledelse lige skal klappe hesten, i forhold til at smide en masse penge efter en 18 årig polak
Snak
Redigerettors 26. feb 20:34
Har lige set målene. Det er kaos mål🤣
Nr. 2 mål er et skud fra en medspiller der sparker bolden direkte ind i ham så den bliver afrettet ind i mål.
Men nej jeg kender ham ikke. Han har kun 1 mål på senior niveau før disse 3 mål. Han er 19 år og ikke 18.
Da de skrev artiklen, skrev de han havde 30 mål og 31 assists i 117 kampe for Rijeka.
Nr. 2 mål er et skud fra en medspiller der sparker bolden direkte ind i ham så den bliver afrettet ind i mål.
Men nej jeg kender ham ikke. Han har kun 1 mål på senior niveau før disse 3 mål. Han er 19 år og ikke 18.
Da de skrev artiklen, skrev de han havde 30 mål og 31 assists i 117 kampe for Rijeka.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
tors 26. feb 20:43
Okay fair nok, havde ikke set målene. Tænkte bare det var stærkt at få et hattrick ude mod Fiorentina som 19 årig.
Redigerettors 26. feb 20:52
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/koster-kaempe-beloeb-fck-har-vist-interesse
Så vil jeg hellere have ham Toni Fruk som vi var meldt interesseret i, i januars.
Han scorede 2 mål i dag.
Central/Offensiv midtbanespiller med 13 mål i sæsonen fra Rijeka.
Edit:
Da de skrev artiklen, skrev de han havde 30 mål og 31 assists i 117 kampe for Rijeka.
Så vil jeg hellere have ham Toni Fruk som vi var meldt interesseret i, i januars.
Han scorede 2 mål i dag.
Central/Offensiv midtbanespiller med 13 mål i sæsonen fra Rijeka.
Edit:
Da de skrev artiklen, skrev de han havde 30 mål og 31 assists i 117 kampe for Rijeka.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Redigerettors 26. feb 21:25
@peanuts,
Jeg mener vi har lov at matche andres bud (-20%) inden endeligt salg, hvis ellers alle er enige om vi er foretrukne destination..
EDIT:
https://bold.dk/fodbold/nyheder/thomas-jorgensen-bekraefter-fck-klausul/
Jeg mener vi har lov at matche andres bud (-20%) inden endeligt salg, hvis ellers alle er enige om vi er foretrukne destination..
EDIT:
https://bold.dk/fodbold/nyheder/thomas-jorgensen-bekraefter-fck-klausul/
Redigeretfre 27. feb 11:07
Sidste kamp sidste sæson, 3-0 sejr over Silkeborg i finalen:
Ramaj
Huescas, Diks, Pantelis, Lopez
Larsson, Lerager, Froholdt, Achouri
Moi, Claesson
_____________________________
Det vi står med af startere til næste sæson.
Kotarski
Huescas, Suzuki, ❌, Lopez
Larsson, ❌, ❌, ❌
Moi, ❌
Jeg har taget det forbehold at Gabriel og Achouri forventes solgt.
Boblere til næste sæsons start 11´er, der allerede er i truppen.
Dadason, Højer og Geovanni. De skal i den grad bevise sig i de 12 eller 13 kampe der er tilbage.
Og så må vi håbe at hvad end talent / reserve vi SKAL købe til højrekanten, kan slå Larsson af.
Den kommende sportsdirektør har det job at han skal handle et halvt hold ind der kan levere med det samme.
Ramaj
Huescas, Diks, Pantelis, Lopez
Larsson, Lerager, Froholdt, Achouri
Moi, Claesson
_____________________________
Det vi står med af startere til næste sæson.
Kotarski
Huescas, Suzuki, ❌, Lopez
Larsson, ❌, ❌, ❌
Moi, ❌
Jeg har taget det forbehold at Gabriel og Achouri forventes solgt.
Boblere til næste sæsons start 11´er, der allerede er i truppen.
Dadason, Højer og Geovanni. De skal i den grad bevise sig i de 12 eller 13 kampe der er tilbage.
Og så må vi håbe at hvad end talent / reserve vi SKAL købe til højrekanten, kan slå Larsson af.
Den kommende sportsdirektør har det job at han skal handle et halvt hold ind der kan levere med det samme.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
fre 27. feb 11:16
Der skal ikke hentes en reserve til højrekanten, der skal indkøbes en der kan gå direkte ind og erstatte Larsson
fre 27. feb 11:47
Nu har jeg lige hørt et kvarters CS-interview med Neestrup omkring Sune, stemningen, syvendepladsen osv., og på det alene håber jeg han bliver. Det klæder FCK med en så klar kommunikatør.
fck-medløber.
Redigeretfre 27. feb 18:26
@peanuts
Jeg tror man prioriterer at forstærke hvor man mest har akut for forstærkninger og jeg tror ikke der er penge nok til at købe en starter til 5 til 6 positioner.
Højrekanten anses nok ikke som første prioritet at forstærke med en starter.
Jeg tror man prioriterer at forstærke hvor man mest har akut for forstærkninger og jeg tror ikke der er penge nok til at købe en starter til 5 til 6 positioner.
Højrekanten anses nok ikke som første prioritet at forstærke med en starter.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.