Hestene havde chancer nok til at lukke den kamp inden.. Men fair nok, det bliver en spænende kamp om top 6 i år, kan kun se Fredecia være ude af den kamp
Virkelig lovende. Et godt og aggressivt udtryk. God figur fra alle de nye. Bismarck og Camara skal nok blive gode, om end førstnævnte lige mangler et slutprodukt.
Vigtig udligning i de døende minutter! Nu er nullet slettet, inden vi skal videre i et meget hårdt startprogram. Flot fodbold VB leverede i de første 20-25 minutter. Hvis det er den type fodbold, vi kan se frem til i sæsonen, glæder jeg mig.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Da RFC tog sig sammen i anden halvleg, var der reelt set niveau forskel. At vejle for en udlining efter en dommerfejl, er sgu bare en forsættelse af sidste sæson. Linjevogter dømmer offside pr. automatik, så må var klare resten.