Snak

Mere indhold efter annoncen

AaB bekræfter: Enig om salg af Jørgensen

tirs 22. jul 12:13

AaB skriver tirsdag i en børsmeddelse, at klubben er nået til enighed med en udenlandsk klub om en transfer af Mathias Jørgensen. Ifølge Bolds oplysninger er der tale om Bodø/Glimt.



Læs hele nyheden her
Afsted med ham - han var blevet pigesur - ligesom i Esbjerg. Så ham havde AAB ikke fået noget ud af alligevel
Tvivler desværre på, at vi har fornøjelsen af AaB og deres mange tilhængere i suppen i næste sæson. Men meget kan ske endnu…
Velfortjent skifte til vores ex. captain.. han har mere end udtjent en god vaernepligt i AaB plus vaeret en god repraesentant for logoet..
Han gjorde det fremragende i 2 halvdel i 1.div inden oprykningen og viste i suppen han er en fremragende spiller og personlighed samt var stolt af at baere troejen !!.. Jeg under ham det !, Men han var ogsaa flyveklar til naeste kapitel, saa hel i traad med den udvikling. god vind skipper.
Stort tillykke med skiftet
Jeg har lige tjekket AAB´s trup, jeg synes efterhånden, at den ligner en (god men normal) 1. divisionstrup mere end en Superligatrup som lige er nede at vende et år.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Held og lykke til Jørgensen, er lidt ærgerlig over at hans sidste optræden var knap så køn. Det var tydeligt at han sparede sig.

Vi fik de penge han var værd. Og han virkede som en der ville spille en dårlig sæson hvis vi holdte på ham. Og så trækker han os jo ned. Ikke optimal situation.

Truppen skal forstærkes, selvom der er mange fine talenter, så flere af transfers som Håpnes.
Hvad laver tibetanske munke? De spiller jo happy jazz - AaB af 1885
Held og lykke til Jørgensen
Spændende hvormange kroner der kan geninvesteres i truppen, også taget i betragtning af at det virker svært at finde en sportslig ansvarlig.

Jeg ville nok byde ind at man skal få Wichmann ind igen og så erkende det nok bliver et par år i 1.div.
Udvandret Nordjyde. https://9gag.com/gag/aQ3rNP7
Velkommen Jørginho! Det skal nok bli bra og JP trenger mer konkurranse om plassen.
#Bodø/Glimt #ManUnited #Weareinlove
VikingStar, så længe han er motiveret skal han nok blive et hit. Især i europæiske kampe hvor modstanderen giver rum til at Jørgensen kan løbe i. Men hvis han hakker mange mål ind for jer, og en klub fra en top 5 liga ringer, så forvent at det bliver en spiller der vil fremtvinge et skifte. Med det sagt, håber jeg han bliver et kæmpe hit og får sit skifte til en top 5 liga
Hvad laver tibetanske munke? De spiller jo happy jazz - AaB af 1885
Fint skifte. Præstere han ryger han videre inden kontraktudløb.
THEGUNNERSMAND iklædt den GULE Fares klæder
Annonce