En længere transfersaga ser ud til at nå sin ende.
AaB skriver i en børsmeddelse, at de er noget til enighed med en udenlandsk klub om en transfer af Mathias Jørgensen.
Ifølge Bolds oplysninger er det Bodø/Glimt, som nu er meget tæt på at hente Mathias Jørgensen.
AaB oplyser i børsmeddelelsen, at det forventes, at transferen af Mathias Jørgensen kommer til at påvirke forventninger for 2025 fra et resultat i niveauet minus 15-25 mio. kr. til et resultat i niveauet nul til minus 10 mio. kr.
Artiklen fortsætter efter billedet

Mathias Jørgensen skiftede til AaB i 2024 og har siden spillet 52 kampe, hvor det er blevet til 27 scorigner og ni oplæg.

Crystal Palace smidt ud af Europa League
Hattrick | Afsnit 156Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.
Læs mere
AaB
Bodø/Glimt
Betinia Liga



































