Okay. Tredje artikel om Birks udtalelser efter kampen. Glæder mig til filmatiseringen....
Snak
Birk irriteret: Luften blev taget ud af os
søn 3. aug 22:30
Brøndby-træneren var skuffet over præstationen, fordi alt for få ramte niveauet.
Læs hele nyheden her
man 4. aug 01:16
En tøsedur birk i onside studiet efter kampen !! Jeg er af den holdning at man har ansat den forkerte træner som har gjort brøndby holdet dårligere .. ja de har solg ud men sidste sæson var heller ikke prangende under Birk !! De skulle have beholdt Jesper sørensen meget bedre træner meget mere sympatisk meget mere kompetent og ikke mindst ikke arrogant som både Birk og en hvis træner fra FCK det glæder ikke Brøndby at have en wannabe eller en light Neestrup
man 4. aug 04:42
Forkert træner, der er en katastrofe at levere så dårlig en kamp hjemme mod et hold som Viborg.. Hvis Brøndby ikke går stensikkert videre mod det Islandske hold og slår Vejle, så skal Frederik Birk fyres på stedet..