Bliver det en engangsforestilling, eller er det noget, I måske også vil gøre brug af i fremtiden?
- Vi er rigtig glade for, at vi har en hovedaktionær som Jan Bech Andersen, som gerne vil investere i det her.
- Over de næste par måneder kigger vi frem mod et budget for 2019, og så må vi se, hvilke aktiviteter vi forventer både i 2019 og årene derefter. Jeg håber i hvert fald, at vi fortsat kan være med til at investere i en fodboldklub, som kan udvikle sig over de kommende år også, siger Jørgensen.
Hvis nogen er i tvivl om hvordan et ikke-svar ser ud, så læs ovenstående :-D
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others.
The same applies when you are stupid.