23mål i 50kampe? Han ender med at blive en legende derovre :D Fedt klubvalg sidst på karrieren. En spiller jeg personligt aldrig selv har været den største fan af lige siden første sekund han trådte på banen for EfB.
THEGUNNERSMAND iklædt den GULE Fares klæder