Det er jo tydelig å se at Norge ligger langt foran Danmark; de kommer til å dominere i mange år fremover, det er det ingen tvil om.
Selv Sverige kom til VM uten å vinne en eneste kvalifiseringskamp, men la Sverige være; nå er det Norge som er Nordens konger. Det er vanskelig for mange danskere å akseptere at Norge ikke lenger er Nordens fjellklatrere, men Nordens Brasil – uten Drillo med gummistøvler.
Norge ligger så langt foran Danmark, ettersom Danmark verken har noen nye superstjerner eller har noen på vei – det er problemet.
Christian Eriksen var den siste man tilskrev denne tittelen, men han spiller neste sesong i 2. Bundesliga og var på ingen måte en dominerende eller fast spiller i Wolfsburg.
Gratulerer, Norge