Snak

Mere indhold efter annoncen

Falk efter interview om FCK: Fokus på det forkerte

tirs 22. jul 12:11

OB-spilleren Rasmus Falk skriver på sin Instagram, at der her været for meget fokus på et interview, som han har lavet med Viaplay.



Læs hele nyheden her
Kan godt forstå, at mange spillere overvejer en ekstra gang, inden de stiller op til de længere og dybere interviews. Når man ser dem i sin helhed er de ofte velovervejdede og balancerede, men man kan altid klippe ting ud og få det til at fremstå konfliktfyldt. Det er synd for alle parter...
Sensationsjournalistik når det er værst.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Klassisk Viaplay (og desværre mange medier) primært at have fokus på det negative og mest dramatiske selvom der ikke er drama. Der er så mange fejlciteringer og forkerte vinkler og desværre mange der ikke gennemskuer det. Det gennemsyrer blandt andet også Bolds debatforum.
Jeg tror helt ærligt ikke jeg gad tale med Viaplay som spiller.
TV2 gør det langt bedre men Viaplay søger jo sensationer og overskrifter, hvilket rigtigt tit kan påvirke spillerens egen PR og værdi.

Det jeg synes er mest morsomt, er alt den kritik af sensationsjournalistik og interviews, der bliver klippet til negative og dramatiske ting, men er det folket ønsker og klikker på, for netop at bekræfte dem i at lave flere af sådan ting.
FC København <3
Jeg synes egentlig det mest utrolige er at der stadig er folk der ikke forstår at anskue udtalelser i den kontekst de er præsenteret i.
Tag bare Falks interview og læs tråden herinde. Der er straks nogle der ikke kan gennemskue konteksten og styrter til kritik af FCKs ageren. Der var flere der forsøgte at appelerer til fornuften, men fik her at vide at det blot var et blindt forsvar af klubben.
Gentleman Finn
Måske var det værste du præsterede at blive ansat PÅ TV2...
Synes desværre du kan tilføje bolds artikler til listen. Mindes da en overskrift eller 50 der ikke afspejles i artiklen og slet ikke i det hele interview.
Jeg tror helt ærligt ikke jeg gad tale med Viaplay som spiller.

Problemet er jo ikke så meget, hvem du snakker med. Problemet er jo de medier, der klipper enkelte udtalelser ud af længere interview. Her er det jo i princippet lige meget, om det er på tv eller til avisen, man giver interview. Alt for mange klik-medier sidder bare at venter på konflikt-guldkorn, som de ved, giver masser af klik, og så er de totalt ligeglade med, at det er taget ud af en sammenhæng. For udfordringen er jo, at de nok skal citere ordret - problemet er, at man ikke får alle mellemregningerne med ...
Hvor er det dog snot dumt over af Viaplay. Prøv at gæt om de for sådan et interview igen. Nej det gør de ikk! Kæft det er dumt ud over grænsen hahaha
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Annonce