Det er da også Viasat der er nogen idioter her, ærlig talt. Evig konfronterende og sensationsskabene. Senest Kenneth Emil med et "de slagter ham" og "han har spillet sin sidste kamp" om AGFs målmand som blev sat af til den næste kamp efter en fejl.
Vejle Boldklub