Snak

Mere indhold efter annoncen

FCK og FC Midtjylland mødes i pokalen

tors 12. nov 2020

FC København og FC Midtjylland mødes i fjerde runde af Sydbank Pokalen.



Læs hele nyheden her
Alt for tidligt de mødes efter min menig.
Ikast FS / FCM siden 77
2. gang på 3 år vi mødes i 4. runde. Javel.
FCM Real Madrid
Fck´s eneste håb er er at Midtjylland ikke priotere pokalen ligeså højt som ligaens direkte adgang til CHL.
Pis ingen titler i år så...
Så bliver der hurtigt tyndet ud i oplands-klubberne. Farum FF røg idag, herligt
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nogle der ved hvornår der skal spilles
Ikast FS / FCM siden 77
Fck´s eneste håb er er at Midtjylland ikke priotere pokalen ligeså højt som ligaens direkte adgang til CHL.

I så fald har de intet håb. For ligaen giver ikke direkte adgang til CL
COYS!
Håber vi kan gøre det grimme ved FCK.
Europa kan blive rigtig svært for dem i denne sæson, hvis vi slår dem ud af pokalen.
Ja kunne det ikke blive Jammerbugt, så var FCK vel 2 bedste valg.
Ikast fs. Siden 78 WBA i hjertet (Cyril Regis & Laurie Cunningham var konger)
"Derudover skal Brøndby til Sundby Idrætspark for at møde Fremad Amager." citat slut.

Undskyld Bold, men hvorfor er det vigtigt lige at få med? Hold nu op med den favorisering, det er til at brække sig over.
Det er da ikke mere interessant end nogle af de andre Superliga hold der skal møde et lavere rangerende hold og hvis det er vigtigt må i forklare hvorfor?

Det her giver jo ingen mening.
Annonce