Og med 1 romerlys kan vi da udelukke at det er stemningsskabende. Få nu bare det lort væk fra stadions
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
Ét romerlys affyret i udebaneafsnittet ved Charles matchvinder-mål i Aarhus koster nu FC Midtjylland en bøde på 10.000 kroner.
Hmm hvorfor får de så meget mindre bøder for pyro end de andre klubber ! ?