Det er trist de skal spille så sent, når man har 110 km hver vej, så desværre, jeg må på TV. Det er ikke særlig børnevenligt så sent.
Snak
FCM kan skrive historie: Bech ser rivende udvikling
tors 29. jan 12:44
FC Midtjylland kan for første gang nogensinde komme i en europæisk ottendedelsfinale. Anfører Mads Bech ser en rivende udvikling i klubben.
Læs hele nyheden her
tors 29. jan 13:18
Tidspunkt er forudbestemt , så det kan FCM ikke gøre noget ved. Håber DK får flere point til koefficientlisten.
tors 29. jan 13:57
Vi gør det sindsygt godt , jeg håber ikke det her hold er et "once in a lifetime" hold, men et hold og et fundament vi kan blive ved med at bygge videre på.
Vi havde jo et dyk efter holdet med Onyeka, Onyedika osv. - Lad os håbe vi kan holde de udfald på et minimum og ikke gøre som i FCK hvor udfaldende bliver for store over længere perioder.
Vi havde jo et dyk efter holdet med Onyeka, Onyedika osv. - Lad os håbe vi kan holde de udfald på et minimum og ikke gøre som i FCK hvor udfaldende bliver for store over længere perioder.