Snak

Mere indhold efter annoncen

Frygt ej, Brøndby: Danske hold dominerer mod færøske

tors 31. jul 12:55

Forud for Brøndbys opgør i Conference League-kvalifikationen mod HB Torshavn, har danske klubber har vundet syv ud af ni opgør mod klubber fra Færøerne i UEFA-regi. 



Læs hele nyheden her
De skulle også havde vundet ude, men bare de samlet går videre og gerne få lukket kampen tidligt.

De her tætte kampe mod, på papiret, svagere modstandere tidligt i kvalen, er for dumt at det så ofte bliver tætte kampe.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
Det er for ringe de ikke vinder den første.
Den skal vindes i aften og det er i den ordinære tid, alt andet er en skandale
Ret vigtigt komma, der mangler i den rubrik. Medmindre, selvfølgelig, det er for at give et selvtillidsboost til de færøske hold: I skal ikke være bange for Brøndby...
Fodbold = mig mig mig mig, penge penge penge penge...
Selvom Brøndby har leveret nogle af de største fadæser i Europa historisk set, så er jeg nu ikke så bekymret for i aften. Men selvfølgelig skal medierne forsøge at skræmme os.

Jeg tænker at Brøndby gør det færdigt i aften uden den helt store ballade.
Kære ven - hvis du vil derop og sidde, så skal du altså være lidt mere hård end du er nu!
Annonce