FodboldDanmark forventer intet af Silkeborg i Europa, andet end at de ligner nogle der gerne vil være der. Man kan godt tabe point til en underdog, det sker, men udstrålingen og spillet var alarmerende. Derudfra kan man næsten konkludere at SIF truppen er for vant til europæisk bold - de virkede ganske enkelt ikke tændte. Det ville være så trist hvis den første danske europæiske skuffelse allerede skal komme inden kampagnen rigtigt er startet.
B93, klubben på Østerbro.