Jeg tænkte også mit da jeg hørte om Shearers udtalelse. Helt på månen at antyde manden ikke gider at spille den største kamp i karrieren. Idag tager manageren den slags beslutninger - ikke spilleren. Plus Gordons spil er baseret på bevægelse, mens Shearer var boksangriber. Noget nemmere at spille med sygdom i kroppen når man ikke skal bevæge sig alverden.
Snak
Gordon slår tilbage mod Rooney: Det er nonsens
søn 15. mar 09:27
Anthony Gordon går i rette med Wayne Rooney og Alan Shearer og kalder deres tvivl om hans lyst til at spille Champions League-kampen mod Barcelona for 'nonsens.'
Læs hele nyheden her