Snak

Mere indhold efter annoncen

Guardiola slår fast: Aldrig mere FC Barcelona

man 28. jul 10:32

Pep Guardiola fortæller, at han aldrig vender tilbage til FC Barcelona. Selvom den tid var smuk, er den nu forbi for altid, siger Manchester City-manageren.



Læs hele nyheden her
Hvis den nyhed står til troende, er jeg temmelig overrasket.
Havde altid en forventning om, at det kun var et spørgsmål om tid, før Pep igen sad i trænersædet i Barca.
Måske bliver han endnu 10 år i City 🤔
Nu siger artiklen at han aldrig igen vil være cheftræner i Barcelona. Hvilket også er i overensstemmelse med tidligere udtalelser fra Pep. Han vil ikke tilbage som cheftræner, men holder døren åben for at returnere i en anden funktion. Fx sportsdirektør eller præsident.
Kunne godt se ham som rådgiver/manden bag scenen, som Cruyff var under Laportas første periode. Tror, det ville passe ham bedre. Men jeg tror dog, at et landstrænerjob kommer til at ske som det næste efter City, måske til VM i 2030?
Jeg forventer at han holder en pause efter City og derefter overtager et af de store landshold i verden, Spanien er et fint bud.
De er da mere end rigeligt dækket ind
FC Bayern München - rigtigt mange år :-)
Annonce