Hvis den nyhed står til troende, er jeg temmelig overrasket.
Havde altid en forventning om, at det kun var et spørgsmål om tid, før Pep igen sad i trænersædet i Barca.
Måske bliver han endnu 10 år i City 🤔
Havde altid en forventning om, at det kun var et spørgsmål om tid, før Pep igen sad i trænersædet i Barca.
Måske bliver han endnu 10 år i City 🤔