Øøøh. Var det naivt, at tro Viborg kunne beholde ham?? Sjovt han skiftede til en klub, det lå 7 point fra oprykningspladserne i vinter pausen? Det er da naivt, at tro han ikke ville gøre arbejdet færdigt i Viborg, og den eneste grund til han ikke forlængede aftalen skyldes VFF´s vanvittige tiltro til Lucas Lund.
Lucas Lund har haft EN god kamp i alle dem han har spillet, og det er imod Helsingør (alt respekt til dem) Første kamp han rigtig skulle mande sig op, var mod netop Silkeborg hvor han kogede rundt ude i feltet.