Snak

Mere indhold efter annoncen

Harder regnede med mere: Det kommer

tirs 11. nov 17:26

Conrad Harder lægger i et interview med Viaplay ikke skjul på, at han håbede på mere spilletid i Leipzig, men angriberen bevarer optimismen.



Læs hele nyheden her
Men fint nok nu der har været alle de indhop. Så tilvænner han sig BL og bygger lidt på og bliver jo på ingen måde rusten eller går i stå i sin udvikling. Jeg vil nærmest sige tvært imod. En gunstig måde at udvikle sig på. Havde han været den første der blev udtaget blandt de 11 hver gang, så ikke lutter positivt. Da risiko for overbelastningsskader mv.
Håb så mere spilletid og nok komme.
Men syntes på ingen måde negativt med den begrænsede spilletid pt, nu det er langt ud på masse indhop.
Og viser klubben har tillid og ser fremtidsperspektiv i ham.
Annonce