Skal ærligt indrømme, at da jeg så overskriften troede jeg at det var "købte fans" som ved VM i Qatar. Men som jeg husker det er Napolis fans vist historisk sjældent positive over Lazio, så dette banner er sikkert intentionelt.
@ JohnFooty
Jeg kender efterhånden en del tidligere meget passionerede fans, som simpelthen har givet op på fodbold. Det har jeg meget respekt for. De stemmer med pengepungen og deres tid.
Ja. Jeg er helt enig med med dine bekendte (måske er jeg en af dem hmmm). Jeg har ikke set en kamp på skærmen i snart 1,5 år. Til gengæld har jeg så fået tid til andre ting, men jeg savner da 100% at se en god kamp.
Må jeg desuden gøre opmærksom på tråden under fodbolddebat... Alle er velkomne til at bidrage.
https://bold.dk/snak/fodbolddebat/fremtiden-for-fodbold--opstand-eller-accept?room_id=1&thread_id=587848