Snak

Mere indhold efter annoncen
@Interforlivet.
Kunne være mere enig.

Mit håb er at flere bevæger sig mod græsrodsfodbold og lokale klubber for at finde lidt af charmen igen. Det er virkelig ulækkert, det der foregår.
Jeg anede simpelthen hen ikke, at den her kamp skulle spilles i en ørken. Hvor er det absurd 🐫

Samme ørken kommer også til at hoste VM om 10 år, fordi der "ikke var nogen modkandidater" 🤔

Jeg er enig med jer andre. Fodbold er på vej et meget grimt sted hen, og vi har kun lige set begyndelsen.
Fucking sellouts -jeg går ind og lægger mig😑
Chelsea FC👌 Real Sociedad 🙌🏻 Lazio🤌
Flot banner dog :D
Der er sgu da ikke i nærheden af 9000 tilskuere på det billede
Mere indhold efter annoncen
Annonce
"Lazio merda" kan da aldrig være et forkert banner! Ikke i nogen sammenhæng. Mvh en romanista. 😄
Skal ærligt indrømme, at da jeg så overskriften troede jeg at det var "købte fans" som ved VM i Qatar. Men som jeg husker det er Napolis fans vist historisk sjældent positive over Lazio, så dette banner er sikkert intentionelt.

@ JohnFooty

Jeg kender efterhånden en del tidligere meget passionerede fans, som simpelthen har givet op på fodbold. Det har jeg meget respekt for. De stemmer med pengepungen og deres tid.


Ja. Jeg er helt enig med med dine bekendte (måske er jeg en af dem hmmm). Jeg har ikke set en kamp på skærmen i snart 1,5 år. Til gengæld har jeg så fået tid til andre ting, men jeg savner da 100% at se en god kamp.

Må jeg desuden gøre opmærksom på tråden under fodbolddebat... Alle er velkomne til at bidrage.
https://bold.dk/snak/fodbolddebat/fremtiden-for-fodbold--opstand-eller-accept?room_id=1&thread_id=587848
Sport og politik ER forbundet
Det er vel bedre at udnytte sheikernes penge ved at spille et par halvligegyldige kampe i saudi, end at lade sig udnytte ved at sælge hele sin klub, som vi ser i England?
Banneret er en SA protest mod Lazio og Sarri, som netop har udtrykt sig meget kritisk overfor at skulle spille Supercoppa turnering i Saudi Arabien. Sarri udtrykte det senest med at dette ikke har noget med ægte fodbold at gøre og sagde "tag pengene og flygt hurtigst muligt". Det er nok ikke en kritik man bryder sig om, på samme vis som man piftede at Kroos ved hver boldbesiddelse i sidste uge efter han havde udtalt sig kritisk omkring de mangelfulde menneskerettigheder. På samme vis boycotter Lazios fans turneringen i SA (i modsætning til f.eks. Inters fans). Al den modstand mod turneringsafholdelsen i SA fra Lazios side bryder man sig ikke om i SA.
@ Mr Enrich

Tak for info. Pludselig fik jeg en nyfunden respekt for Lazio og Sarri.
Sport og politik ER forbundet
Annonce