Snak

Mere indhold efter annoncen

Heung-Min Son forlader Tottenham

lør 2. aug 07:22

På et pressemøde natten til lørdag dansk tid fortalte Heung-Min Son, at han har besluttet at forlade Tottenham.



Læs hele nyheden her
Sikke en legende! Ingen tvivl om hvordan han kommer til at fremstå i Spurs´ annaler. Og godt for ham at få sluttet af med et stort trofæ ikke mindst
Skulle jeg fortælle jer, hvem jeg holder med? HAH! Hvor dum tror I, jeg er
Fantastisk spiller og altid virket utrolig sympatisk på mig. Måske i virkeligheden meget undervurderet til tider.
Tror han er en af de spillere mange hold hadede at møde og ville ønske var på ens eget hold.
Håber næste skridt bliver godt for den kære Son!
Det forbliver en gåde at han ikke opnåede en dyrere addresse i hans karriere. Ofte verdensklasse.
Legende 🤩
Tror han er en af de spillere mange hold hadede at møde og ville ønske var på ens eget hold.
Respekt!
Fantastisk fodboldspiller.
We are Liverpool
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Fantastisk spiller og nu kender man ham selvfølgelig ikke, men tænker også et fantastisk menneske! Han vil blive savnet i PL. God vind fremover Son
Stor Spurs karriere. Har gjort voldsomt meget for fodboldens udvikling i Korea/Asien, hvilket også er fremragende.

Stopper i Spurs på det rigtige tidspunkt (+/- et år).
En trist nyhed at vågne til. En spiller man vil huske for sin væremåde og integritet både på og udenfor fodboldbanen. En spiller der har vist at
tilhørsforholdet til en klub kan være større end trangen til at sætte penge i banken. At se Son da slutfløjtet lød i Bilbao kildede på den helt rigtige måde (skal ikke misforstås 😉), da Son om nogen fortjente at løfte det trofæet!!! Tak for det evige smil og de mange gode oplevelser og velkommen tilbage til din testimonial når den tid kommer 🙏😃
Drop nu VAR!!! Spursfan siden den første fodboldkamp jeg så i start 80'erne.
Sympatisk spiller, men også forståeligt at han nu vil prøve sig af i anden liga her i karrierens efterår. God vind fremover Son.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Kom så Al Shabab.
Annonce