Igen gemmer Hjulmand sig bag selvudvalgte statistikker..hans store problem er at stats ikke vinder kampe. Det gør mål...
Gabende kedeligt og defensivt mindset han har...Vi skaber jo stort set ingen chancer i de første 3 kampe!
Jeg er tæt på at bojkotte landsholdet til vi får en ny træner! Det er simpelthen for kedeligt at se os spille mod Slovenien som var de prime Real Madrid!
Gabende kedeligt og defensivt mindset han har...Vi skaber jo stort set ingen chancer i de første 3 kampe!
Jeg er tæt på at bojkotte landsholdet til vi får en ny træner! Det er simpelthen for kedeligt at se os spille mod Slovenien som var de prime Real Madrid!