Snak

Mere indhold efter annoncen

Hyseni klar til næste skridt: Har ikke hørt fra Brøndby

tors 25. jun 19:21

Olti Hyseni kender til Brøndby-rygterne, men har på nuværende tidspunkt ikke hørt fra de blågule. Han føler sig dog klar til næste skridt, fortæller han til Bold.



Læs hele nyheden her
Virker som en meget velovervejet ung mand. Om BIF skal sprænge banken for ham ved jeg ikke, han svinger selvfølgelig stadig i niveau. Dog et af de helt store talenter i ligaen. Mellemstep virker fornuftigt- hertil er bif pt. Alt for ustabile
Måtte lave en bruger efter AGFs vilde stime 2025! Kommende mestre?
På sin vis ville jeg ønske at AGF smed et godt tilbud.

Men på den anden side har vi et par unge talenter så det ville måske give mere mening med en moden spiller der er god men relativt billig pga højere alder.
AGF har ikke råd til ham. BIF har måske, men medmindre han har et meget godt forhold til Nørgaard, så giver de ikke mening for ham sportsligt. Synes han passer godt ind i FCM, men spørgsmålet er om han kan acceptere at være reserve. FCK tror jeg ikke har interesse.
Olti bør blive en sæson eller to mere og bygge kontinuerligt på de gode præstationer i foråret.
Jeg tænker ikke, at han koster mere end max 20 mill, og dermed er AGF også en mulighed.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg tænker ikke, at han koster mere end max 20 mill, og dermed er AGF også en mulighed.

Jeg ville være ovenud lykkelig hvis vi kunne hente ham for 20 millioner, men det tror jeg simpelthen ikke er realistisk. Sønderjyske kommer til at presse citronen rigtig meget, hvis han skal sælges til en dansk klub.

Selvom jeg rigtig, rigtig gerne så ham i Brøndby tror jeg desværre han skifter direkte til udlandet.
Hvor ingen tuder, og man stiller op igen.
Sønderjyske har det med at sælge for billigt. Hyseni bør koste over 30 mio. kr. alderen, kontrakten og talentet in mente.

Viborg har takket nej til 26 mio. kr. for Kirkegaard. Det sætter det lidt i relief.
Medmindre han har en billig klausul i sin kontrakt, så er der ingen chance for Sønderjyske sælger ham til 20 mio.
Vi sælger ham sikkert for små 15 millioner og 5% videresalgsklausul…….
Bliv et par sæsoner og sigt derefter mod Holland . Ingen grund at skifte til andre danske klubber
Annonce