Snak

Mere indhold efter annoncen

Irriteret AGF-målscorer: Langt under par

søn 20. jul 18:30

Tobias Bech er træt af AGF’s anden halvleg i Haderslev, som han over for TV2 Sport kalder ringe.



Læs hele nyheden her
Jeg ser godt nok ikke golf, men er “under par” ikke et positivt udtryk?
Langt under par er et top resultat så er han vel næppe utilfreds :)
I en sæsonpremiere kan alt være underligt, så jeg hæfter mig ved hvor godt AGF kunne spille i deres bedste periode. Og det var godt.

Derudover ser Emery ud til at være klar til at få flere minutter, og det er vildt fedt at se. Links kan snart spille mere end en halvleg, og mon ikke Kevin Yakob snart er at finde på banen også.

Mølgaard tilbage i forsvaret, og ellers er Callø forhåbentlig også på banen her i efteråret.
Til de to første indlæg, så betyder under par ikke noget positivt udenfor golfverdenen. Det betyder at noget ikke er op til vanlig standard.
Annonce