

44 sekunder var der spillet.
AGF fik en drømmestart i udekampen mod Sønderjyske, hvor Tobias Bech stangede aarhusianerne i front, inden der var gået et minut.
Men efter pausen kom Sønderjyske tilbage og havde flere store chancer.
Tobias Bech var glad for starten, men ikke de sidste 45.
- Anden halvleg var langt under par. Jeg synes, det var ringe, siger Tobias Bech til TV2 Sport.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Hvis jeg vidste, hvad der var galt, havde vi lavet om på det, for det var stort set dårligt i hele anden halvleg.
Baseret på anden halvleg skal AGF være glade for det ene point, mener Bech.
AGF’s næste opgave er hjemme mod Randers på fredag.

Crystal Palace smidt ud af Europa League
Hattrick | Afsnit 156Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.
Læs mere
AGF
3F Superliga



































