Snak

Mere indhold efter annoncen

Kolding IF sælger Mats Pedersen

lør 26. jul 12:05

Kolding IF oplyser, at man har solgt Mats Pedersen, som nu fortsætter karrieren i norske HamKam.



Læs hele nyheden her
Det er efterhånden en meget smal trup de operer med i Kolding… 2 keepere og 5 ungdomsspillere på bænken i går… de skal til at komme i gang på markedet hvis de vil forblive oprykningskandidat
Det eneste vi har købt er endnu en Keeper, det havde vi ikke brug for! Men vi skal satme havde købt nogle flere angrebere!
Kolding, Inter og Barca | Alle Hader Vejle
Annonce