Snak

Mere indhold efter annoncen

Landstræner tog fat i tysker: Ville have set mere fair play

søn 21. jun 18:43

Emerse Faé forklarer, at hans konfrontation med Nathaniel Brown skyldtes frustration over tyskernes manglende fair play under kampen mod Tyskland. Episoden opstod ved et indkast og førte til livlige scener på sidelinjen.



Læs hele nyheden her
Hvis Singo nu ikke havde gået ind på banen og lagt sig, så fair nok. Nu handlede man selv imod fodboldens ånd, så kan man vel ikke bagefter forvente andre er dyden selv.
Ifølge det norske kvindehåndbold kodeks så jo. Overskud og generøsitet selv i modgang og når modspillerne er uretfærdige.
Du har så meget ret Jstew :) Han skulle vist bare flette næbbet.
Annonce